Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 4, 2010
Image Size
1.1 MB
Resolution
842×1191
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,322
Favourites
63 (who?)
Comments
20
Downloads
127

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
PSITB2010 : coming soon by BountyList PSITB2010 : coming soon by BountyList
Poster design for Pasar Seni ITB 2010's coming soon.
Add a Comment:
 
:iconkulniya-sally:
kulniya-sally Featured By Owner Nov 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
uwooooww..ini tohhhh yg bikin posternyaaa :D
kerren bgtt gaaaannn
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Nov 18, 2010  Student General Artist
makasih yaah :)
hehehehe
Reply
:iconxwhispered-lies:
xWhispered-Lies Featured By Owner Nov 5, 2010
This is gorgeous!
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Nov 5, 2010  Student General Artist
thank you :D it means a lot to me :)
Reply
:iconsketchdays:
sketchdays Featured By Owner Nov 4, 2010
permisi, boleh minta izin buat pakai gambarnya nggak?
sekolah saya minggu depan ada bazaar, nah buat promosiin stand kelas saya, saya rencananya mau bikin brosur gitu, tapi backgroundnya ini :)
boleh nggak? kalau nggak boleh nggak apa sih, tapi kalau dibolehin ya saya terima kasih banget :) cuma untuk sehari kok, dan kalangan sendiri alias nggak disebarin.

terima kasih sebelumnya ya :D
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Nov 4, 2010  Student General Artist
waah, maaf banget ini udah jadi propertinya pasar seni itb..
udah dipatenin sama atasan saya, takutnya bermasalah soalnya illustrasi-illustrasi di belakang yang ada di poster ini udah di branding satu-satu, dijadiin souvenir dsb. Takutnya nanti bermasalah sama hukumnya.

Punten pisan bukannya pelit, tapi emang udh kyk gitu aturan dari atasnya.. >_<
maaf yah teh..
Reply
:iconsketchdays:
sketchdays Featured By Owner Nov 5, 2010
ooh gitu.
ya udah nggak apa-apa sih kalau nggak bisa.
makasih ya mas, hohoho :D
Reply
:icongoudron:
Goudron Featured By Owner Sep 29, 2010
sleek! loved the background and font in numbers..what font it is? or is it custom made?
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Sep 29, 2010  Student General Artist
thank you! the font is made by my friend, :iconcescavarium: :ahoy:
Reply
:iconhimangshu-aka-jaan:
himangshu-aka-jaan Featured By Owner Sep 28, 2010
Amazing texture in the BG
Friend can u tell me the name or spec of the technique (the background B&W wood cutting like art)
so tht i cn learn it in somewhere
thanks :)
Reply
Add a Comment: