Shop Mobile More Submit  Join Login
PSITB2010 : coming soon by BountyList PSITB2010 : coming soon by BountyList
Poster design for Pasar Seni ITB 2010's coming soon.
Add a Comment:
 
:iconkulniya-sally:
kulniya-sally Featured By Owner Nov 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
uwooooww..ini tohhhh yg bikin posternyaaa :D
kerren bgtt gaaaannn
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Nov 18, 2010  Student General Artist
makasih yaah :)
hehehehe
Reply
:iconxwhispered-lies:
xWhispered-Lies Featured By Owner Nov 5, 2010
This is gorgeous!
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Nov 5, 2010  Student General Artist
thank you :D it means a lot to me :)
Reply
:iconsketchdays:
sketchdays Featured By Owner Nov 4, 2010
permisi, boleh minta izin buat pakai gambarnya nggak?
sekolah saya minggu depan ada bazaar, nah buat promosiin stand kelas saya, saya rencananya mau bikin brosur gitu, tapi backgroundnya ini :)
boleh nggak? kalau nggak boleh nggak apa sih, tapi kalau dibolehin ya saya terima kasih banget :) cuma untuk sehari kok, dan kalangan sendiri alias nggak disebarin.

terima kasih sebelumnya ya :D
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Nov 4, 2010  Student General Artist
waah, maaf banget ini udah jadi propertinya pasar seni itb..
udah dipatenin sama atasan saya, takutnya bermasalah soalnya illustrasi-illustrasi di belakang yang ada di poster ini udah di branding satu-satu, dijadiin souvenir dsb. Takutnya nanti bermasalah sama hukumnya.

Punten pisan bukannya pelit, tapi emang udh kyk gitu aturan dari atasnya.. >_<
maaf yah teh..
Reply
:iconsketchdays:
sketchdays Featured By Owner Nov 5, 2010
ooh gitu.
ya udah nggak apa-apa sih kalau nggak bisa.
makasih ya mas, hohoho :D
Reply
:icongoudron:
Goudron Featured By Owner Sep 29, 2010
sleek! loved the background and font in numbers..what font it is? or is it custom made?
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Sep 29, 2010  Student General Artist
thank you! the font is made by my friend, :iconcescavarium: :ahoy:
Reply
:iconhimangshu-aka-jaan:
himangshu-aka-jaan Featured By Owner Sep 28, 2010
Amazing texture in the BG
Friend can u tell me the name or spec of the technique (the background B&W wood cutting like art)
so tht i cn learn it in somewhere
thanks :)
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Sep 28, 2010  Student General Artist
thank you,
I used drawing pen 0.1mm to draw wooden-like details on those pieces.
You're welcome :D
Reply
:iconhimangshu-aka-jaan:
himangshu-aka-jaan Featured By Owner Sep 29, 2010
lol...always used to think thr was a secret but its only pure talent..
hv to try thn.. thanks :)
Reply
:iconjetere:
Jetere Featured By Owner Sep 16, 2010
Bagus sekaleeee
jadi pengen dateng ke pasar seni ITB 8DDD
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Sep 16, 2010  Student General Artist
datang yaaaa, 10 Oktober 2010 di ITB :D :D :D

Trimakasih Banyak :headbang:
Reply
:iconjetere:
Jetere Featured By Owner Sep 17, 2010
sipppp :D :D
Reply
:iconcungek:
cungek Featured By Owner Sep 5, 2010
Selalu pengen saya ambil poster yang dijalan-jalannya, kang :D
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Sep 5, 2010  Student General Artist
hahahahaha, ambil aja atuh kalo sebiji mah. hohoho hati2 kamtib
Reply
:iconcungek:
cungek Featured By Owner Sep 5, 2010
ngambil sebiji ntar keciri ada yang ngutil, hahaha :D
Reply
:iconwarnia:
warnia Featured By Owner Sep 5, 2010   Digital Artist
Wiiiiiiiiiiiiiiiiii X3
Awesome like usual :boogie:
Reply
:iconbountylist:
BountyList Featured By Owner Sep 5, 2010  Student General Artist
triiimakasih banyak yaaaak :D :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 4, 2010
Image Size
1.1 MB
Resolution
842×1191
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,661 (1 today)
Favourites
65 (who?)
Comments
20
Downloads
133

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×